niedziela, 14 lipca 2013

67

Zapłaciłem kartą a facet za ladą spakował pierścionek do małego fioletowego pojemniczka (xd nie wiem jak to sie nazywa) . PO zakupie schowałem pudełeczko do kieszeni spodni kupiłem jeszcze bukiet róż który tworzył serce i kazałem dostarczyć jak najszybciej na arenę. Wszystko gotowe pomyślałem .
 Natasza's Pov 
 Pojechałam wprost na arenę .Potrenowałam trochę z tancerzami Justina  po czym wchodząc za kuli zobaczyłam kobietę z Bukietem róż :


 Przepraszam ty jesteś Natasza Clark ?-Zapytała trzymając bukiet  .
 Tak ,to ja  
To dla pani -Powiedziała po czym dała mi wielki bukiet w ręce . Jest pani szczęściarą .*szepnęła po czym odeszła . 
 Położyłam bukiet na stoliku i szukałam jakiej kol wiek informacji . W końcu znalazłam .
''Dopóki mnie kochasz 
 Możemy głodować 
 Możemy być bezdomni
 Możemy być spłukani ''
 To tekst piosenki Justina ! Pamiętam ja napisał ją dla mnie .Ohhhh .. Słodziak z niego .
 Po chwili  za kulisy wszedł Justin .Widząc mnie uśmiechnął się . Ucałowałam jego polik a on mnie zapytał . 
Od kogo te kwiaty ?* Czyli to nie on ? Nic nie rozumiem . 
W zasadzie nie wiem .Myślałam że od ciebie .
 No coś ty kochanie jeżeli chciałbym być romantyczny na pewno zrobił bym to lepiej .-Szepnął i musnął ustami moją szyje . 
Koncert już się zaczął . Kenny i Alfredo są jacyś dziwni cały czas się do mnie uśmiechają  zaczynam podejrzewać że coś brali . 
 W pewnym momencie poczułam silne ramiona które mnie podnoszą . Kenny Fredo  co wy odpieprzacie -krzyknęłam rozbawiona i dopiero teraz zobaczyłam gdzie chcą mnie wnieść .Boże -krzyknęłam i nagle chłopacy weszli ze mną przeżuconą sobie przez ramiona na scenę . Zrobiło się cicho . Puście mnie ! Pisnęłam a oni położyli mnie na siedzeniu dla OLLG . Spojrzałam na nich później na cały tłum fanów a na końcu na rozpromienionego Justina .  Nagle włączyła się muzyka a Justin zaczął mi śpiewać (miałam taki mały mikrofonik przypięty do koszuli .
 There's gonna be one less lonely girl
One less lonely girl
There's gonna be one less lonely girl
One less lonely girl

How many I told you's
And start overs and shoulders
Have you cried on before
How many promises be honest girl
How many tears you let hit the floor
How many bags you packed
Just to take 'em back, tell me that
How many either or's
But no more,
If you let me inside of your world
There'd be one less lonely girl

(cyrous)
Oh no
I saw so many pretty faces
Before I saw you, you
Now all I see is you
Oh no
Don't need these other pretty faces
'Cause when your mine in the world
There's gonna be one less lonely girl
One less lonely girl
One less lonely girl
One less lonely girl
There's gonna be one less lonely girl
I'm gonna put you first
I'll show you what your worth
If you let me inside your world
There's gonna be one less lonely girl

Christmas wasn't merry, 14th of February
Not one of them spent with you
How many dinner dates, set dinner plates
And he didn't even touch his food
How many torn photographs saw you taping back
Tell me that you couldn't see an open door
But no more,
If you let me inside of your world

(Chorus)
Oh no
I saw so many pretty faces
Before I saw you, you
Now all I see is you
Oh no
Don't need these other pretty faces
'Cause when your mine in the world
There's gonna be one less lonely girl
One less lonely girl
One less lonely girl
One less lonely girl
There's gonna be one less lonely girl
I'm gonna put you first
I'll show you what your worth
If you let me inside your world
There's gonna be one less lonely girl

I can fix up your broken heart
I can give you a brand new start
I can make you believe,
I just wanna set one girl free to fall
She's free to fall
With me
My hearts locked and nowhere to get the key
I'll take her and leave this world
With one less lonely girl

There's gonna be one less lonely girl
One less lonely girl
There's gonna be one less lonely girl
One less lonely girl
Yaaaah
W trakcie śpiewania Dostałam wianek który później Justin położył mi na głowie .Czasami muskał moją szyje albo czoło .  Wszyscy piszczeli nagle piosenka się skończyła . Justin zostawił słodki pocałunek na moich ustach po czym odłożył  Odwrócił się do tłumu i powiedział .

                                               Ten dzień jest dla mnie bardzo wyjątkowym dniem .
                                             Kocham was moje Beliebers  ale także kocham Natasze .
                                                                Prosze teraz o chwile ciszy .
 Nagle wszyscy stali się jak myszy byli bardzo cicho a w uszach usłyszałam  melodie (.melodia ).
 Po chwili Justin ukucnął na jednym kolanie i pokazał ręką  by wyłączono muzyke i tak się stało .

 Złapał moją rękę i położył sobie na pierś . Jesteś dla mnie wszystkim , kocham cię tak bardzo że mógłbym rzucić się w ogień za ciebie .Pamiętasz kiedy mieliśmy po 5 lat ? Bawiliśmy się w dom ty byłaś matką a ja ojcem . TO dość zabawne bo teraz właśnie tworzymy rodzine razem i to dzieje si.ę naprawdę . (spojrzałam w tył i zauważyłam ze na ekranach zaczęły pokazywać się nasze zdjęcia z dzieciństwa ).Byłaś ze mną pomimo wszystkiego ,kiedy nie miałem kasy  w wieku 11 lat zacząłem grać pod teatrem a ty byłaś ze mną  patrzyłaś jak gram i śpiewam a później klaskałaś mi i mówiłaś że jestem Wspaniałym wokalistą . Później dostałem szanse od boga na nowe życie  i kiedy miałem 14 lat zacząłem śpiewać jako gwiazda znana na całym świecie .Pamiętam to jak wczoraj kiedy przyjechałem do domu po trasie koncertowej ''My wordl'' Nie było mnie rok  a gdy zapukałem do twych drzwi to nie zamknęłaś mi ich przed nosem mówiąc że nie pożegnałem się z tobą . Ty rzuciłaś się mi w ramiona płacząc i mówiąc ''Wiedziałam że ci sie uda . Wiedziałam ''  .  Zawsze byłaś ze mną ,pomimo wszystkiego . Pamiętam jak się załamałaś i obwiniałaś o stratę dziecka  ale to nie była twoja wina . Mieliśmy dużo upadków ale zawsze podnosiliśmy się i szliśmy dalej . Teraz mamy syna  nazywa się Cody *szepnął i uśmiechnął się od ucha do ucha słysząc głośny pisk . (Moje oczy były zaszklone ). Wiem że jesteś najlepszą matką jaka mogłaby być da naszego dziecka i wiem że Mały Kiedyś będzie ci wdzięczny ze w tak młodym wieku go urodziłaś . Chce powiedzieć że  jesteś kobietą mojego życia . Kocham cię tak mocno  że  nawet te głupie kwiaty nie mogą tego opisać .*zachichotał i ja to samo . 
Wiedziałam że były od ciebie -powiedziałam .
 Tak hahah .  KOcham cię  i chce spędzić z tobą reszte mojego życia .  Czy ty Nataszo Isabello Clark a nie długo Bieber  Wyjdziesz za mnie ?-powiedział i wyciągnął z kieszeni fioletowe pudełeczko po czym je otworzył a moim oczom ukazał się pierścionek z ''J''. 
 Wszyscy siedzieli cicho czekając na moją odpowiedź a ja zaczęłam płakać . T-Ta-Tak  Justinie Drew Bieberze . Wyjdę za ciebie .*szepnęłam  A wszyscy zaczęli piszczeć , krzyczeć i wiwatować . Justin założył mi pierścionek na palec i pocałował moją rękę po czym podniósł się z ziemi i podał mi rękę bym wstała . I to zrobiłam . Nagle w głośnikach  włączyła się melodia a na scene weszła Miley Cyrus . i zaczęła śpiewać.(http://www.youtube.com/watch?v=LrUvu1mlWco)
   Justin ściągnął mikrofon i go rzucił na ziemie i to samo zrobił z moim ,po czym złapał mnie w pasie przytulając od tyłu i kołysając się w rytm muzyki . Złożył pare mokryh pocałunków na mojej szyi po czym jeszcze mocniej przywarł mnie do swojego ciała tak ze poczułam Jerrego . Dziewczyny z tłumu zaczęły piszczeć a ja się uśmiechnęłam po chwili Miley podeszła do justina i klepnęła go w tyłek . Odciągnęła go ode mnie i zaczęła ze mną tańczyć  . Dziewczyna jest szalona ale to jest w niej fajne ocierałyśmy się o swoje ciała .   PO skończeniu muzyki wszyscy udaliśmy się za kulisy . Cyrus pogratulowała nam zaręczyn   i odeszła a ja i Justin zaczęliśmy się namiętnie całować .  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz