wtorek, 21 maja 2013

44

Pożegnałam sie z mamą i wróciłam z Jusem do domu .OD razu poszliśmy pod prysznic długo się wygłupialiśmy po czym ułożyliśmy się wygodnie na łóżku .
Myślisz że powinnam jej to wybaczyć -zapytałam przenosząc wzrok z klatki piersiowej chłopaka na jego oczy .
Oczywiście że tak ,w Końcu ona jest w ciąży i już nic tego nie zmieni .
Justin ?
Tak -zapytał zdezorientowany
A dlaczego nam się to przytrafiło ,dlaczego zabrał nam dziecko a obdarował nim moją mamę ?-zapytałam załamującym się głosem po czym w moich oczu wypłynęło pare łez.
Nie wiem kochanie ,ale będzie dobrze .Damy rade .
 Dziękuje ,Tak bardzo cię kocham . Nie mogłam się powstrzymać i obdarowałam jego usta namiętnym pocałunkiem .Objął mnie ramieniem i musnął mój policzek swoimi ciepłymi wargami.
Justin's Pov 
Jutro święta obdzwoniłeś wszystkich ?  

Tak kochanie obdzwoniłem będą wszyscy .Dan się troche spóźni .  

Emm ,no okej a teraz moge prosić o prezent na święta takie dla mnie ? 

 A jaki prezent masz na myśli ?-zapytałem z cwanym uśmieszkiem przyklejonym do twarzy
 Zaśpiewasz jutro kolędy ? Prosze ! Proszę !!!!  
Niech ci będzie ale ty musisz zrobić prezent dla mnie .
 Jaki ?!-Widziałem w jej oczach zdziwienie przerażenie i radość.
 Musisz mi obiecać że niczego sobie nie przekłujesz . 
Pomyśle a teraz Dobranoc skarbie -mruknęła i wtuliła się w moją klatke piersiową 
Dobranoc księżniczko .
 Natasza's Pov  

Obudziłam się około godziny 11.20 ,Wstałam umyłam się włosy związałam w niechlujnego koka i nałożyłam to na siebie :
 Zeszłam na dół i zrobiłam sobie płatki .W lodówce świeciło pustkami a dziś są święta ,po zjedzonym śniadaniu musiałam obudzić Jusa  bo trzeba było jechać do studia nagrać jakąś piosenkę i później na zakupy . Kochanie wstawaj ,trzeba się zbierać -zaczęłam całować go po całej twarzy .  
 Już chwila ,a która jest ?-Mówił zachrypniętym głosem który działał na mnie kojąco. 
12.15. Ruszaj się . 
PO około 30 minutach byliśmy w drodzę do studia nagraniowego .  
Kenny ! -krzyknęłam wybiegając z samochodu wprost na chłopaka . Hej mała -powiedział opatulając mnei swymi ramionami .Chcecie Kawę ?-zapytałam Na co odparli że chcą .Justin poszedł do studia a ja z Kennym do kawiarni.Po niespełna 2 godzinach nagranie było gotowe . Pojechaliśmy na zakupy . W markecie spotkaliśmy pełno fanek Justina . 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz