piątek, 24 maja 2013

Rozdział 45

PO około 30 minutach byliśmy w drodzę do studia nagraniowego .
 Kenny ! -krzyknęłam wybiegając z samochodu wprost na chłopaka . Hej mała -powiedział opatulając mnei swymi ramionami .Chcecie Kawę ?-zapytałam Na co odparli że chcą .Justin poszedł do studia a ja z Kennym do kawiarni.Po niespełna 2 godzinach nagranie było gotowe . Pojechaliśmy na zakupy . W markecie spotkaliśmy pełno fanek Justina .Kupiliśmy wszystko co potrzebne  i wróciliśmy do domu ,rozpakowaliśmy zakupy  przygotowaliśmy jedzenie i szybko poszliśmy się ubrać . Ja ubrałam to :
 A Mój chłopczyk Tak :
Gotowa juz kochanie ?-zapytał opatulając mnie w pasie swymi rękoma.
 Yhm,tak sądzę -odparłam dając mu całusa w policzek.
 Kocham cię wiesz? . 
Wiem kochany,wiem -odparłam po czym zostałam brutalnie przyparta do ściany 
 Justin's POv 
Nie mogłem się już dłużej powstrzymać ,przywarłem Nat do ściany i zacząłem całować po czym wolno zjechałem ustami na jej szyje lekko ssając ją i całując .Z jej ust wydobył się cuchy jęk ,rękami zjechałem na jej uda po czym podniosłem dziewczynę a ta owinęła nogi wokół mojego pasa .Położyłem Nat na łóżku i delikatnie opadłem ciałem na nią ,moje ręce plątały się po jej ciele .Widziałem że jest spięta ,zdjąłem z siebie garderobe zostając na samych bokserkach ,dziewczynie zrobiłem to samo .Zdjąłem bokserki i spojrzawszy w dół zobaczyłem że Jerry stał już na baczność.Dziewczyna leżała  patrząc  na ''Kolegę'' a gdy ja spojrzałem na nią lekko się uśmiechnęła .Po niespełna 3 minutach powoli wszedłem w nią . 
Natasza's Pov
 Przez cały czas od kiedy zaczęliśmy się całować byłam strasznie spięta ale wiedziałam że nie moge teraz się powtrzymać on tego chce a ja przyznam szczerze gdzieś tam w środku też chcę się z nim kochać ale boje się tego wszystkiego .Gdy tylko Jus zdjął bokserki byłam przerażona ale nie dawałam tego po sobie poznać już po chwili Chłopak wszedł we mnie powoli .Zaczęłam się rozluźniać choć moje ciało od pasa w dół zesztywniało z bólu który przeszył ten obszar mojego ciała .Syknęłam z Bólu .Tak cholernie bolało,modliłam się by już tak nie bolało ale nic .
 Przepraszam kochanie -wymamrotał Bieber  
Nie to ja przepraszam ,dokończmy to co zaczęliśmy -Na pewno ? - - Tak -odparłam i znów poczułam ból ale  chwile później Jus doszedł połozył się obok mnie i owinął  ramionami . Jesteś najlepsza w te klocki kochanie -mruknął  i pocałował moje czoło.Leżeliśmy przytuleni do siebie i rozmawialiśmy o wszystkim co się ostatnio działo i o tym co będzie kiedyś ,gdy nagle do pokoju wbiegli Chris z Seleną .Patrzeli się na nas w wyszczerzonymi oczyma . 
ohhohoh widzę że przerwaliśmy zabawe ?-Zaśmiał się melodyjnie i śmiesznie poruszył brwiami.
 Wypierdalaj  z tond Chris -warknął Bieber  po czym owinął koc wokół pasa i zbierając swoje rzeczy wszedł do łazienki. Selena usiadła na skraju łóżka i pocno przytuliła mnie do siebie . Z moich oczu wypłynęły łzy ,już nie mogłam wytrzymać tak bardzo ból dawał znać . Sel ,masz może jakieś tabletki  przeciw bólowe ?zapytałam Na co dziewczyna skinęła głową i podała mi jedną pigułke i butelke wody .  Skrzywdził się ?-zapytała się  . 
Nie . Dlaczego tak sądzisz ? Po prostu robiliśmy to pierwszy raz od tamtego wszystkeigo i bardzo boli .-po czym opadłam na  łóżko zamykając oczy . Justin wyszedł z łazienki  a ja od razu po nim weszłam i z powrotem się ubrałam  zrobiłam sobie fryzure i poprawiłam makijaż . Zeszłam na dół z Seleną ,a chłopacy roztawiali jedzenie na stół. NIe musieliśmy długo czekać  bo wszyscy zaczęli się zbierać . (Scooter z żoną i dzieciakami  ,Kenny z dziewczyną ,Alfredo,Pattie ,Mama,Margaret i Zayn,mój wuj z żoną i swoim synem ,Dziadkowie Justina i moi .PO zakończeniu dzielenia sie opłatkeim  zaczęliśmy spożywać wszystko co było na stole . Jedliśmy cały czas rozmawiając ze sobą przyszedł czas na rozpakowywanie prezentów .Wszyscy zaczęli rozpakowywać prezenty . My z Justinem dostaliśmy wspólny prezent od wszystkich  było to duże pudło ,otworzyliśmy je a w środku znalazło się duże pudełko prezerwatyw i jakieś akcesoria typu pejczyk kajdanki ja nie wiedziałam co powiedzieć patrzałam zszokowana tym widokiem a Justin śmiał się w najlepsze .Na pewno się przyda -powiedział Chłopak patrząc na mnie  później na wujów i śmiejąc się an co ja uderzyłam go lekko w ramie  i przesłałam krótkie Przestań . Wszyscy rozpakowywali swoje prezenty . Justin od razu założył nową klapke na swego i phona . Ja zaś dostałam od niego  komplet złotej biżuterii   i perfumy . Podziękowałam mu soczystym buziakiem i już chciałam coś powiedzieć ale zagłuszył to dzwonek do drzwi . Poszłam szybko  w strone wyjścia ,otworzyłam drzwi i zamarłam ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz