środa, 29 maja 2013

Rozdział 47

Było mi nie dobrze od samego rana bolał mnie brzuch . Zeszłam na dół wszyscy siedzieli w kuchni i pichcili ,podeszłam do wszystkich i się przywitałam Wszyscy jedli , ale ja tylko wypiłam cherbatę na rozgrzanie rzełądka.Czemu nie jesz ? -zapytała Emiley
 Nie mam ochoty jakoś ,wyjdziemy gdzieś dzisiaj bo nie chce przesiedzieć całego dnia w domu a nie długo kończy nam sie wolne w szkole hmm ? .
 Pewnie w zasadzie to dziś  nie mam nic do roboty,ale jutro was wszystkich zapraszam ,bo gram koncert tutaj w mieście .-Uśmiechnęłam się do Wszystkich i poszłam się ubierać a Emiley poszła ze mną .Ubrałyśmy się :  Ja :
 Ona :
 Założyłyśmy kurtki z chłopakami i ruszyłyśmy  w strone samochodu oczywiście nie obyło się bez paparazzi ,szybko weszliśmy do samochodu i pojechaliśmy w strone galerii chandlowej .Kupiłyśmy sobie w raz z Emiley pare ciuchów i wróciłyśmy do chłopaków którzy chodzili bezczynnie po galerii. Wybraliśmy się do kina ,o ile dobrze pamiętam nazwe to ''Ostatni dom po lewej''. Siedziałam wtulona w Justina ,a Shane trzymał za rękę Emi. W pewnym momencie była scena gdzie jakiś facet gwałci nastolatke a mi znowu wszystko się przypomniało .Mocniej wtuliłam się w Justina i cicho zaszlochałam ,chłopak gładził mnie po głowie i pocałował w czoło wycierając przy tym łzy .Shane pogładził moje plecy ,szybko się ogarnęłam przetarłam łzy i oglądałam dalej ,po filmie powędrowaliśmy jeszcze po galerii idąc zatrzymaliśmy się patrząc  na całe zamieszanie które działo się dole galerii.Okazało sie ze to jakiś konkurs modelek ,oglądałyśmy z Emiley  a chłopacy co chwile rozmawiali o nas wszystko słyszałam ale nie zważałam uwagi na głupoty które mówią .W pewnej chwili ktoś mnie szturchnął dłonią szybko się obejrzałam i zobaczyłam kobiete miała może z 34 lata . Przepraszam że przeszkadzam jestem Kate Digger i prowadzę modeling chciałabyś może spróbować ? Wypatrzyłam cie w tłumie i powiem że grzeszysz urodom . 
Natasza Clark ,emm  ja modelka ?Przepraszam bardzo ale to chyba nie dla mnie -odparłam uśmiechając się  Zapewniam cię że to dla ciebie ale wrazie jak byś zmieniła zdanie to tu masz moją wizytówkę zadzwoń pod wieczór z decyzją .
 Obiecuje że zadzwonie -posłałam ciepły uśmiech a kobieta się pożegnała i poszła  dalej w tłum ludzi.Co ta kobieta chciała zapytał Jus ,Emm i Shane praktycznie w tym samym czasie na co roześmiałam się .Dała mi swoją wizytówkę ,chciała żebym została modelką czy coś takiego haha . 
 Z czego się śmiejesz ?-zapytała Em . 
Czy ty sie słyszysz ? Ja i modelka wybacz ale to nie jest raczej dla mnie .Z resztą później to przemyśle bo jakaś praca by się przydała .
 Dobra laski ruszajcie te chude tyłki i jedziemy do domu -Wtrącił mój braciszek .
 Po powrocie do domu zjedliśmy jakieś słodkości i poszlismy do salonu .
 Pod presją wszystkich domowników zadzwoniłam do kobiety widzianej po południu .Moge spróbować stwierdziłam . Umówiłam się z nią na jutro godzina 10.45. Było dość późno więc wszyscy kroczyli do swoich sypialni ,wzięłam prysznic wraz z Justinem i położyliśmy się spać .
 Drugi dzień:
 Obudziłam się o 9.25,wstałam nie budząc Jusa ubrałam się w to 
Do tego założyłam koturny z ćwiekami z tyłu  i zostawiając kartke na blacie że wyszłam na casting i wróce później . Wyszłam ,odpaliłam auto i pojechałam do Agencji którą wskazała mi Kate . Szybko dojechałam kazali przebrać mi się w jakieś ciuchy które dał mi chłopak właściwie wyglądał na 20-22 lata. Robili mi zdjęcie  i wybrali 3 najlepsze :



 Są świetne ,ty jesteś fantastyczna twoja figura i uroda jest wspaniała .Chciałabyś podpisać ze mną kontrakt chętnie zostałabym menadżerką tak pięknej dziewczyny jak ty Natasza .-Powiedziała kobieta uśmiechając się .
 Mogłabym to przemyśleć ,juro dałabym pani znać i mogłabym przyjechać z chłopakiem bo dzisiaj niestety ale ma koncert .-odparłam
 Dobrze nie ma sprawy ,a kto jest twoim chłopakiem jeżeli można wiedzieć .
 Justin  Bieber -odparłam lekko zmieszana .
 Ten Justin Bieber ? Bożyszcz nastolatek ?
 Tak haha ten Justin . 
Nie chce się narzucać ale moje córki są tak zwanymi Belieberkami i nie zdążyłyśmy kupić biletów a tak bardzo chciały go zobaczyć .Zapłaciłabym Justinowi  jeżeli bedzie trzeba za spotkanie z moimi córkami .-powiedziała zafascynowana .
 NIech pani dzisiaj wraz z córkami podjedzie pod arene i idzie na tylne wejście i powie że jest pani ode mnie facet nazywa się Kenny ochroniarz bedzie tam stał prosze mu przekazać że ja panią zaprosiłam . Na godzine 19.30 niech pani podjedzie co dziewczynki posiedzą troche z Jusem .
 Naprawdę ?-zapytała zdziwiona
 Tak ,naprawde  a teraz przepraszam musze wracać wrazie jakiś nie dogodności prosze do mnie zadzwonić. Do widzenie pani .   
Cześć Nataszo .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz