piątek, 17 maja 2013

Rozdział 42

Nie chciałam schodzić na dół więc poszłam do łazienki wziąć prysznic.Myłam się gdy poczułam dotyk na swoich biodrach.Odwróciłam sie i zobaczyłam Justina .Momentalnie się do niego przytuliłam brakowało mi tego .Gdzie są wszyscy ?-zapytała nie pewnie
Pojechali do domu skarbie ,Martwimy się o ciebie .*cmoknął czubek mojej głowy .
Przepraszam kochanie .
 Po zakończonym prysznicu poszliśmy do łóżka przytuliłam się mocno do Jusa i zasnęłam .
Justin's Pov 
Po zakończonym prysznicu ,poszliśmy do łóżka mocno wtuliłem się w Nat i odpłynęliśmy w kraine snów. Obudziły mnie ciche szloch i wiercenie się w łóżku.Wziąż ma te cholerne sny  już nie wiem co robić jak temu zaradzić  prosi w śnie Alexa o to by ją puścił . Sam nie wiem co robić ale jak narazie nie moge jej pokazać słabości . Zacząłem ją budzić ,wziąłem na ręce i zszedłem do kuchni posadziłem na blacie i dałem szklanke wody. Mocno ją przytuliłem ,cała drżała uspokoiłem ją i poszliśmy z powrotem do sypialni obejrzeliśmy film ''Tylko strzelaj '' Taka chyba była nazwa .W filmie był niemowlak ,ale w końcu nie mogę chować przed nią dzieci musi się przyzwyczaić ,wiem ze to trudne dopiero co poroniła ale będzie dobrze. Nat zasnęła ,niestety mi juz nie było dane spać spojrzałem an zegar wskazywał 6:18 . Wstałem po cichu z łóżka i wyszedłem z pokoju .Ubrałem się w jakieś ciuchy i pojechałem do pobliskiego Marketu . Kupiłem  dużo rzeczy .Na koniec wpadłem na regał ze słodyczami .Kupiłem dużo żelek cukierków i dużo innych słodyczy .Po zakupieniu wszystkiego kierowałem się w stronę samochodu gdy usłyszałem jak 2 dziewczyny rozmawiają ze sobą o mnie . Stanąłem i podsłuchiwałem . 

 Myślisz ,że Jus  z nią zerwie ?
 Nie no coś ty Emma co ty gadasz ?! On ją kocha mają ze sobą dziecko ,a Selena to przeszłość ..
 A słyszałaś ,że ponoć ta Natasza poroniła ?! Byłam w tym samym szpitalu co ona .
 Nie wieże .. Ale jeżeli to prawda to powinniśmy ją jak i Jusa wspierać .Napisze na Twiterze nową akcje i będziemy ich wspierać jeżeli to prawda .A teraz choć musimy już wracać .
 Stanąłem jak wryty ,skąd oni o tym wiedzą ? No ale co takie życie gwiazd o wszystkim wszyscy wiedzą .Po 15 minutach jazdy byłem już w domu . 
 Natasza's Pov 

 Obudziłam się około  7.00 . Obok mnie nikogo nie było,przestraszyłam się trochę .Poszłam Do kuchni i zrobiłam naleśniki z owocami czekoladą .Ubrałam spodnie od dresu i obcisłą bokserkę . Usłyszałam warkot silnika ,po chwili do domu wszedł Justin. Wszedł do kuchni odłożył torby w zakupami i podszedł do mnie i mocno przytulił . Jak się spało ,piękna ? 

Jak zwykle .A tobie ? 
Wspaniale ,bo jesteś przy mnie . 
Awww a teraz siadaj i jedz ja rozpakuje zakupy . A później chciałabym zaprosić Selene i Chrisa . Co myślisz o tym ? *zapytałam wkładając produkty do lodówki . 
Czemu nie ,możemy posiedzieć razem i zaplanować wszystko na święta . Robimy u nas ? 
Możemy .Tylko Potrzebujemy większy stół jak mamy pomieścić tutaj wszystkich .
 O to sie nie martw ,kupimy większy stół . A teraz chodź do mnie  i zjedz coś .
 Tak jak prosił zjadłam z nim śniadanie ,zadzwoniliśmy po Selene i Chrisa .Ale zamiast przyjechać do nas mieliśmy jechać do Centrum handlowego . Szybko ubrałam się w to :

  
Ubrałam kurtkę, rękawiczki ,wzięłam mojego chłopca za rękę i pojechaliśmy do Centrum .Wychodząc z auta zauważyłam Selene i Chrisa  przy wejściu .Chodziliśmy chyba z 2 godziny  miałam dużo ciuchów i prezentów dla rodziny .Justinowi kupiłam Złoty zegarek a do tego nie miałam pomysłu  a 3 tygodnie temu zamawiałam klapki na tył i phona  z naszymi wspólnymi zdjęciami . Zamówiłam chyba  z 50 tych klapek na tył telefonu . Dzisiaj odebrałam jak byłam z Seleną bo chłopcy chcieli iść zobaczyć  do jakiś innych sklepów . Kupiliśmy wszystko i pojechaliśmy do nas . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz