niedziela, 21 kwietnia 2013

Rozdział 20

Poszłyśmy na stadion widziałam Justina, przebrałyśmy się w coś sportowego zrobiłyśmy kucyki i poszłyśmy na rozgrzewkę.Zrobiłyśmy 600 metrów truchtem jakieś ćwiczenia i zaczynałyśmy ja biegłam na pierwszej zmianie i ostatniej.Wygrałyśmy na mecie zrobiło mi się słabo zemdlałam ,podbiegła Nauczycielka od W-fu Selena ,Dziewczyny ze sztafety i Justin . Przyjechało pogotowie zabrali mnie Justina i Selene. Byłam przytomna cały czas do mnie mówił gościu z karetki .Justin nic nie powiedział tylko sie na mnie patrzał ze smutkiem na twarzy,Do szpitala przyjechała moja mama ze swoim kochasiem ... 
Selena cały czas ze mną gadała , pielęgniarka wyprosiła Selene a weszła moja mama z tym swoim facetem.
Kochanie jak się czujesz ?-zapytała  Nijak -odpowiedziałam obojętnie  Dlaczego nie przyszłaś na noc do domu martwiłam się o ciebie . Trzeba było odsłuchać wiadomość na telefonie ,o nie przepraszam byłas zbyt zajęta dawaniem dupy temu facetowi .-powiedziałam ze srogą miną wcale mi nie było jej żal zasłużyła sobie . To jest twoja matka nie masz prawa mówić do niej w taki sposób -dodał ten facet
To juz nie jest twoja sprawa jak będę się odnosiła do mojej matki -powiedziałam
Przestańcie Natasza ty sie uspokój rozumiem twój gniew ale jestem twoja matką i nie wolno ci tak do mnie mówić , Alex a tobie dziękuje za pomoc . -powiedziała uśmiechając się do niego w obleśny sposób
Mam tego dość wyjdźcie z tond nie chce was widzieć jesteście obleśni -dodałam po czym powoli wyszli z pomieszczenia  . Leżałam na tym łóżku chyba z 20 minut sama ale weszła Selena.Jak się czujesz piękna ?
fizycznie dobrze psychicznie do dupy mam dość tego całego życia ,wszystko się sypie -powiedziałam po cichu . Dlaczego tak uważasz ?-zapytała zdziwiona . NO jak to dlaczego Selena ,Justin mnie rzucił matka znalazła sobie jakiegoś faceta którym chce mi zastąpić ojca a ja wcale tego nie chce .Jedyne dobre co mnie spotkało to ty .-powiedziałam ze łzą spływającą z mojego policzka . Justin z tobą zerwał ? Jak to przecież tutaj siedzi.-zapytała widać było że jest wkurzona . NO bo jak był u ciebie i rozmawialiśmy powiedział że chce przerwy przemyśleć wszystko ,i nie wie czy do siebie wrócimy ..
poczekaj zaraz przyjdę -powiedziała z uśmiechem
Chwile później wszedł Justin ,usiadł sie koło mnie patrzałam an niego obserwując każdy ruch ,każde mrugnięcie .Wreszcie się odezwał : J :Jak się czujesz ?       N: A jak moge się czuć wszystko się pieprzy
J:Przepraszam zrozumiałem swój błąd ,źle postąpiłem prosząc o przerwę .
Weszła pielęgniarka.Natasza jesteś zdrowa twojemu życiu nic nie zagraża ,masz nie dowage ważysz 38kg . a powinnaś chociaż 50kg ważyć ,jesz za mało i w czasie dorastania hormony wariują dlatego dochodzi do mdlenia i tracenia przytomności .Musisz jeść troszke więcej niż do tej chwili.
J: Postaram się by jadła więcej .
A kim pan jest ?
J: Jestem jej chłopakiem -powiedział
Dobrze jeszcze zostanie pani parę dni w szpitalu żeby wyrównać cukier i zrobić pare badań.
N: Dobrze rozumiem *wyszła z sali .
J: no więc wróćmy do tematu Natasza ja doszedłem do wniosku że źle zrobiłem prosząc o tę przerwę .Zrozumiałem że cie kocham i nie chce cię stracić jesteś kobietą mojego życia ,i przy żadnej nie czułem się tak dobrze jak przy tobie .Nie chcę cię stracić
N: Justin to moja wina nie powinnam cię wtedy uderzyć ,byłam zdenerwowana przepraszam
Nie przepraszaj mnie tylko swoją mame ,przez cały czas płakała w domu martwiła sie o ciebie z resztą ja też że zrobisz sobie coś głupiego .Ale później zadzwoniła Selena i przyszedłem .
Ale dlaczego ona mi to zrobiła mi i tacie ,przecież on ją kochał a ona puściła się w ich łóżku z innym facetem.
Natasza ona ma prawo do szczęścia ,twój tata chciałby żeby była szczęśliwa .Zrozum ją  ona go kocha i on ją tez a seks to normalna rzecz .
 Dobra koniec tematu nie chce o niej gadać ,chce sie nacieszyć tobą Justin  * pocałował mnie .
5 dni później ; *
Dostałam wypis ze szpitala przyjechała Selena z Justinem .Ubrałam się w  to :
i Pojechaliśmy do mnie .Gdy tylko przekroczyłam próg drzwi podbiegła moja mam mocno  mnie przytulając nie odwzajemniłam uścisku nadal byłam na nią zła i nie chciałam z nią gadać .Jej facet był u nas w domu podszedł do mnie i podał rękę spojrzałam się na niego po czym wbiegłam po schodach do swojego pokoju Justin i Selena rozmawiali ze mną wygłupiali się .Do pokoju wszedł ten Alex  Natasza jesteś głodna ? 
Przepraszam nie wiesz o tym że jak się do kogoś wchodzi do pokoju to się puka ?! 
Przepraszam , a teraz chcesz coś do jedzenia ?  
No ,zamów dużą pizze dla nas . A teraz do widzenia i pamiętaj żeby pukać  
Dobra *zamknął drzwi 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz