wtorek, 23 kwietnia 2013

Rozdział 22

Wzięłam Justina za rękę i weszłam z nim do domu .20 minut później Selena przyszła z Chrisem do nas..
Nie pytaliśmy sie czy są razem bo to nie nasza sprawa ,o 23 wracałam z Justinem do domu .Weszliśmy po cichu bo myśleliśmy że Mama Justina śpi ale się myliliśmy . W salonie siedziała mama Justina tato , moja matka i jej facet. Cześć dzieciaki krzyknęła mama Jusa ,odpowiedzieliśmy i szybkim krokiem wbiegliśmy do pokoju ,weszliśmy do łazienki umyliśmy się i rozebraliśmy do bielizny . Położyłam się na łóżku Justin chwile po mnie leżeliśmy oglądaliśmy jakiś film na Mtv.Gdy nagle do pokoju wszedł Tata Jusa. NO to to jest pokój mojego syna -powiedział do fagasa mojej mamy .   Tato co ty robisz ?! Nie widzisz że Natasza próbuje spać ?-krzyknął wkurzony . kochanie nie denerwuj się nic sie nie stało -odparłam .  Przepraszam dzieciaki -powiedział tato po czym wyszedł z pokoju .
Głodna jestem ,zejdziesz ze  mną do kuchni ?  - W sumie ja też jestem głodny wstał ubrałam jego bluzkę bo była długa a nie chciałam schodzić na samej bieliźnie . Zeszliśmy na dół zrobiłam sobie tosty a Justin naleśniki jedliśmy w kuchni ,nasi rodzice nie źle się bawili ,zjadłam jako pierwsza wzięłam sok i poszłam do góry weszłam na balkon i patrzałam się w gwiazdy myślałam o tacie ,Gdy nagle koło mnie stanął Alex .
Co ty tu robisz ?-zapytałam zdziwiona     Natasza słuchaj ja rozumiem że twój Tato nie żyje i tęsknisz za nim ,ale spróbujmy się dogadać proszę ja mam też córkę o rok młodszą od ciebie przed stawie wam ją jutro -powiedział z uśmiechem na twarzy .
Możemy spróbować się dogadać ale niech pan sobie nie myśli że zastąpi mi ojca .
Rozumiem i nie próbuje tak myśleć ,a tak w ogóle to Alex jestem nie pan .
Dobra  .
Dziękuje ,wyszedł zadowolony minął się w progu z Justinem .
Ej co on tu robił ?.  Chciał się dogadać ,zgodziłam się niech mu będzie ponoć ma córkę o rok młodszą od nas ma przyjść jutro na obiad do nas z nią wpadniesz słodziaku ? zapytałam
Okej  moge wpaść a teraz choć do łóżka chuda -powiedział po czym zaczął się śmiać .
Delikatnie biłam go pięściami po bicach  a on mnie gilgotał. Po paru minutach zasnął ,całowałam go po szyi  i zeszłam  z niego .Poszłam spać ,obudziłam się o 12 rano wstałam w łazience Justin brał prysznic zapukałam czy moge wejść ,weszłam dałam mu buziaka ale tak żebym sie nie ochlapała .Zadzwonił Alex powiedział że obiad będzie o 14  u nas ,ubrałam się we wczorajsze ciuchy i po godzinie szykowania się z Justinem pojechaliśmy do mnie ,Justin miał garnitur a ja ubrałam się w to :
Wyprostowałam włosy i zeszłam na dół, rozstawiliśmy z Justinem talerze. Zadzwoniłam do Seleny :
Hej piękna ,śpisz jeszcze ?
Siema ,nie juz od godziny się ogarniam bo wychodzę
Aa to teraz jak an spowiedzi jesteś z Chrisem bo wczoraj głupio było się pytać  
Tak jestem ,zaprosił mnie dzisiaj do niego bo ma wolny dom i chcemy pooglądać jakies filmy i takie tam
O to pięknie !Szczęścia życzę ! Ej ale ty nie chcesz z nim dziś no wiesz ..
NO coś ty za krótko jesteśmy razem a znamy się od 2 lat to wiesz troche krótko.
Dryyń * Dryńńń* Dobra ja lece bo dziś poznam córke tego Alexa Pa Kochanie powodzenia  
Pa dupo !
Odłożyłam telefon i poszłam otworzyć drzwi , wszedł Alex przywitałam się z nim a tuż za nim stała  Dziewczyna średniego wzrostu w szpilkach sukience .Była brunetką całkiem ładną z resztą .Przywitałam się z nią dowiedziałam się że ma na imię Margaret .Zasiedliśmy przy stole ,zjedliśmy posiłek dziewczyna cały czas uśmiechała się do Justina .Rozmawialiśmy o wszystkim w pewnym momencie Justin mnie pocałował .Dziewczyna dziwnie się spojrzała ,widać było że za interesowała się moim Mężczyzną ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz