niedziela, 28 kwietnia 2013

Rozdział 27 :*

 Pobiegłam szybo do swojego pokoju i zawszyłam się w nim .Przez całą noc płakałam zadzwonił telefon :
Tak ?
-To ja Selena ,kochanie wiem o wszystkim on nie powinien cię bić spakuj się ja za 20 minut przyjade po ciebie !
NIe chce się narzucać
-Nie narzucasz się ! Spakuj wszystko i wyjdź tarasem .
Dobra to pa
-Pa.
Szybko spakowałam potrzebne ciuchy wzięłam wszystko co potrzebne i Powoli szłam moim tarasem na dworze czekała Selena w samochodzie szybko wbiegłam do niej do samochodu włożyłam walizke i pojechałyśmy .

Ej Natasza ,on często no wiesz cie bił ? Ostatnio troche często ,gdyby tylko tata był nie pozwoliłby na to .

Aaaa dlaczego nie chcesz wrócić do Jusa ?Jeżeli można wiedzieć . Spojrzałam na nią wzrokiem jak bym miała jej dziurę wypalić w głowie on był ostatnią osobą o której chciałam dzisiaj słyszeć . Odpowiesz mi skarbie ? Sel . -zaczęłam On mnie zdradził . Ale to nie powód żeby od wszystkiego uciekać !

Po pierwsze nie krzycz na mnie , a po drugie jak byś się czuła gdyby Chris cię zdradził co ?!

Byłabym wkurzona ale jeżeli mnie przeprasza non stop ,to bym mu wybaczyła bo go kocham tak samo jak ty Justina . Może i masz racje .... Porozmawiasz z nim ? No okej moge z nim porozmawiać ale nie wiem czy moge mu zaufać . Na pewno możesz porozmawiaj z nim jutro w szkole . Dobrze Mamo -burknęłam.
Jesteśmy ,wyjęłam walizke a Selena wzięła moją torbe ,weszłyśmy do mieszkania w którym ciepło przywitała mnie mama Seleny.Zjadłyśmy późną kolacje i poszłyśmy do jej pokoju ,położyłyśmy się na jej łóżku było duże długo rozmawiałyśmy  aż w końcu Odpłynęłyśmy w krainę marzeń i snów.
Natasza wstawaj trzeba sie ogarnąć za pół torej godziny do szkoły !
Okej okej -mruknęłam .Wstałam zjadłam śniadanie z Seleną odłożyłam talerze do zmywarki ,byłyśmy same w domu póściłyśmy muzyke na ful i densiłyśmy śpiewając przy tym jak najgłośniej .Musiałyśmy iść wcześniej do szkoły o godzine bo przygotowanie do apelu było a ja musiałam czytać różne bzdety i miejsca zajęte w konkursach więc ubrałam się tak:
Wzięłam torbe w kolorze czarnym i weszłyśmy do auta.Po drodze wpadłłyśmy do jakiegoś marketu po coś do szkoły bo nie miałyśmy czasu na zrobienie sobie kanapek .Zakupiłyśmy tam wszystko co potrzebne i pojechałyśmy do szkoły .Wbiegłam szybko z Seleną na hol szkolny na którym była próba apelu ,Selena rozdawała dyplomy i wygrane a ja czytałam wszystkie informacje o tym co działo się ostatnio w szkole .Próba poszła dobrze miałyśmy  10 min.przerwy przyszedł Justin z Chrisem do szkoły ,Podeszli przywitali się z nami .Natu idź z nim porozmawiać tak jak obiecałaś -szepnęła . NO okej ,Justin moglibyśmy porozmawiać ? No pewnie .  
Odeszliśmy kawałek dalej od wszystkich . Justin ja to  wszystko przemyślałam ,i wybaczam ci . 
Czyli to znaczy że jesteśmy z powrotem razem ?-zapytał speszony 
Tak ,doszłam do wniosku że cię kocham i nic tego nie zmieni . 
Przepraszam że cię skrzywdziłem ,*uklęknął  
Justin zasmiałam się co ty wyprawiasz wstań . 
Nie ,a zostaniesz nów moją narzeczoną ? 
No raczej głuptasie ,*założył mi pierścionek na palec.Mocno się w niego wtuliłam .Tęskniłam za tobą skarbie . Ja za tobą też złapał mnie za tyłek i ścisnął moje pośladki .Widze że nic sie nie zmieniło przez te tygodnie .Moja twarz oblała się rumieńcem ,dupek powiedziałam lekko uderzając go ręką w klatke piersiową. 
Dryńńńńńńńńń!!!!!!!!! 
Nattt musimy iść na apel wszyscy -krzyknęła Selena 
A no racja idziemy,podeszliśmy wszyscy .Chłopacy stali w tłumie całej szkoły .A ja i Sel praktycznie na środku tej sali.Apel sie zaczął musiałam wszystkich powitać i zobaczyć jakie klasy są .Powitałam samorząd uczniowski i wszystkich nauczycieli wraz z Dyrektorem . Widziałam Jak Justin zerkał na mnie mierząc mnie wzrokiem ale nie mogłam na to zważać bo byłam w końcu na apelu. Musiałam rozdać nagrody i wyczytać wygrane miejsca przez uczniów naszej szkoły. Wyczytywałam osoby które po kolei podchodziły do mnie i Seleny odbierać dyplomy i nagrody .Osiągnięcia sportowe ,do tych osiągnięć przyczyniły się następujące osoby czytałam ich nazwizka i imiona : David O'coner,Paul Melarck,Rock Miler, Bruce Delgato ,Justin Bieber,Chris Robinson,Kelsey Markert ,Natasza Clark ,Selena Gomez i tak dalej.  
Rozdałam wszystkim nagrody ,Justin podchodząc po dyplom i wygraną w postaci Zegarka z Apartu pocałował mnie w policzek ,przestań jesteśmy na apelu powiedziałam ił się i poszedł z powrotem wędrując w tłumie ludzi . Apel sie za kończył ,poszłam z Jusem pod sale w której mieliśmy lekcje . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz