poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Rozdział 21

.Gdy tylko przekroczyłam próg drzwi podbiegła moja mam mocno mnie przytulając nie odwzajemniłam uścisku nadal byłam na nią zła i nie chciałam z nią gadać .Jej facet był u nas w domu podszedł do mnie i podał rękę spojrzałam się na niego po czym wbiegłam po schodach do swojego pokoju Justin i Selena rozmawiali ze mną wygłupiali się .Do pokoju wszedł ten Alex Natasza jesteś głodna ?
Przepraszam nie wiesz o tym że jak się do kogoś wchodzi do pokoju to się puka ?!
Przepraszam , a teraz chcesz coś do jedzenia ?
No ,zamów dużą pizze dla nas . A teraz do widzenia i pamiętaj żeby pukać
Dobra *zamknął drzwi
Ej to było chamskie ,powinnaś się z nim spróbować dogadać moze nie jest taki zły jak ci się wydaje -powiedziała Selena.
Nigdy  jeszcze faceta załatwie bo nie pozwole by z nami zamieszkał-odparłam a teraz koniec tematu co robimy ?   To nie wiem słuchamy muzyki ?-odpowiedział Justin
No dobra ale weź moją gitarę i śpiewamy .Śpiewaliśmy , graliśmy krzyczeliśmy aż do pokoju weszła mama z pizzą ,zjedliśmy ją i leżeliśmy był piątek więc postanowiliśmy pójść na impreze do kolegi Justina ,Selena poszła się do siebie ubrać i miała być u Chrisa o 20.30 ja się ubrałam w to :
Powiedziałam mamie że ide na imprezę i nocuje u Justina . Dobrze kochanie -odpowiedziała Wzięłam do torebki telefon 100zł perfum błyszczyk i tuż do rzęs .Weszliśmy do Justina ,ubrał się tak:
I poszliśmy na miejscu było chyba z 50 ludzi Przywitaliśmy się ze znajomymi i gadaliśmy ,weszła Selena od razu podeszłam do niej .Wzięłyśmy jakiś alkohol i zaczęłyśmy tańczyć było dużo ludzi bawiłyśmy się dobrze do czasu w którym przyszła Nicol,nie wiem czemu ale ostatnio nie mam ochoty się z nią spotykać .Podeszła do nas przywitałyśmy się z nią i poszła do swojego chłopaka.Była jakaś wolna piosenka Justin poprosił mnie do tańca .Zgodziłam się . Chwile tańczyliśmy i Chris podszedł do Seleny żeby z nim zatańczyła Też się zgodziła . Później wyszłam z Seleną za dom pogadać zwierzyła mi się że Chris jej powiedział że podoba się jemu i czy chce z nim chodzić .Doradziłam jej żeby się zgodziła bo widać było że jej też się podoba ,wypiłyśmy jeszcze parę drinków i weszłyśmy z powrotem do domu .Nie mogłam znaleźć Justina ani Chrisa  szukałyśmy ich po całym domu wyszłyśmy na podwórko  Justin stał z Chrisem i gadał.Wraz z Seleną podsłuchiwałyśmy ,mówili o Selenie że Chrisowi się podoba i takie tam .Selena wróciła do domu a ja wyszłam jak gdyby nigdy nic .Szukałam was ! -krzyknęłam zadowolona po czym podeszłam do Chrisa . Chris słuchaj podobasz się Selenie zagadaj do niej .   
Aha dzięki młoda !Skorzystam . 
*walnęłam go lekko w bica  .Nie jestem młoda . Ale mam dla ciebie jedno ostrzeżenie ! 
Jakie ?
 Jak ją skrzywdzisz w jaki kol wiek sposób i będzie płakać , to uwierz mi *szepnęłam do ucha że tak ode mnie dostaniesz że przez całe życie nie będziesz mógł uprawiać seksu . *posłałam uśmiech po czym weszła Selena .Wzięłam Justina za rękę i weszłam z nim do domu .20 minut później Selena przyszła z Chrisem do nas..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz