poniedziałek, 29 kwietnia 2013

29 !

eSzybko byliśmy pod szkołą słyszałam Selene krzyczącą po czym chwile później stała z Chrisem koło mnie i Jusa . Mało brakowało a na lekcji Kodyniecka ogarnęłaby że was nie ma
Ale nie zauważyła ?-spytałam zdenerwowana
Nie bo gdy wyjeżdżaliście z parkinku akurat podeszła do okna ale szybko wyjęłam z torby jabłko i rzuciłam w nią .
Hahhahahah nie wieże że to zrobiłaś ! Dzięki ! Wiedziała ze to ty ?
Nie bo od razu się odwróciłam .
A może powiecie mi co robiliście że tak ryzykowałam na lekcji.?
Szczegółowo ?-powiedział z uśmiechem Justin
 Dupek powiedziałam po czym znów moja twarz była w rumieńcach
        Justin's Pov 
Jak ?jak mnie nazwałaś ?-zapytałem ze śmiechem  

Przesłyszałeś się nic nie mówiłam ,widziałem że chce się podrażnić ze mną
 Słyszałem jak nazwałaś mnie dupkiem ale spoko to wiesz co Selena opowiem ci wszystko szczegółowo. 
Justin -krzyknęła Natasza z Rumieńcem po czym wtopiła się twarzą w moją klatke piersiową.No co już nie chcesz się drażnić ?! Przestań !Wcale się z tobą nie drażniłam -odparła .Dobra idziemy już na lekcje -powiedział śmiejący się Chris . Wziąłem Moją księżniczke za ręke i poszliśmy do klasy  mieliśmy WDŻR. Nie zły  polew przed chwilą uprawiałem seks a teraz lekcje o tym  no ale okej ja usiadłem sie z Chrisem za dziewczynami .Babka cały czas pieprzyła bez sensu ,dziewczyny cały czas ze sobą gadały . 
Gomez i Clark Prosze wstać!-krzyknęła wkurzona nauczycielka 
O dziwo wstały . Widze że nie macie co robić  to może pokażecie nam na manekinie jak zakłada się prezerwatywe ?. Zacząłem się śmiać razem z Chrisem nie mogliśmy wytrzymać tego brakowało widzieć swoje dziewczyny które robią z siebie idiotki zakładając prezerwatywy na manekiny haha. 
Wie pani mnie takie rzeczy nie interesują ale z chęcią pozwole pani nacieszyć się tym manekinem i zrobić z nim co pani zechce w jakiej pozycji zechce -oznajmiła Natasza .
 Cała klasa się śmiała a młoda nauczycielka wybiegła z klasy z płaczem ,pewnie jak zwykle pobiegła do łazienki płakać i użalać się nad sobą.  
Hahhaha to było dobre Natasza -oznajmiłem z bananem na twarzy . 
Oj dobra ,mam gdzieś co ona do mnie mówiła zawsze mi dokuczała słownie i groziła ocenami więc należało jej się . Selena zaczęła śmiać sie razem z nami oby dwie miały rumieńce na twarzy od ciągłego śmiania się.
 Nie długo później wróciła Borcons do klasy .Możecie już wyjść był dzwonek . 
Po tej lekcji było jeszcze pare lekcji a mianowicie Chemia,W-f,Geografia,Fizyka . 
Nastał koniec męczarni poczekałem na Natasze i Selene z Chrisem ,aż w końcu przyszły . Gdzie wy byłyście czekamy tu 15 minut -oznajmiłem po czym zaczałem całować Natt po szyi lekko zjeżdżając przy tym na jej pośladki . Justin przestań ,nie dziś boli mnie .-wyszeptała tak by nikt oprócz mnie nie usłyszał. 
Może wpadniecie do mnie mam wolną chate do Jutra bo mam musiała do pracy jechac wiecie służbowo haha . To jak wpadniecie chłopacy do mnie ?  -pytała Selena  
No dobra ,po 20 minutach wszyscy siedzieliśmy u Seleny ,Ja z Nataszą cały czas sie całowaliśmy tak Cholernie mnie pociągała . Słyszałem jak u góry w pokoju Seleny dzieje się coś   a mianowicie można było usłyszeć krzyki .''Chris !! Dochodzę'',''Kocham cię mocniej'' i tym podobne . Natt zaczęła się chihrać a ja wpiłem się jej w usta .Kocham cię -szepnąłem jej o ucha .Ja ciebie też Justin-odparła po czym mocno się we mnie wtuliła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz